میلاد حضرت معصومه (ع) روز دختر مبارک باد


میلاد فرخنده و پر نور سرور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (ع)  را به تمامی دوستداران و پیروان راستین اهل بیت تبریک و تهنیت عرض می نماییم.


همچنین مجتمع آموزشی کراچی روز دختر را به یکایک دانش آموزان دختر این مجتمع تبریک عرض می نماید.



افتخار آفرینی فارغ التحصیلان مجتمع کراچی در دانشگاه های کراچی

فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی مجتمع آموزشی کراچی باز هم افتخار آفرینی 

 

 کردند. نامبردگان ذیل در یکی از بهترین دانشگاه های کراچی (NED) پذیرفته شده اند.  

 

ضمن تبریک صمیمانه به یکایک آنها ، خانواده های محترم شان و دبیران دلسوز و  

 

گرامی برای ایشان آرزوی توفیق می نماییم. 


 مریم سبزواری


علی اکبر رحیم نژاد


مصطفی کاظمی


زهرا شهیدی


مراسم بزرگداشت مقام حافظ

به مناسبت روز حافظ و به منظور گرامی داشت یاد این شاعر شهیر و معرفی شاعران بزرگ ایران، آقای نگهداری دبیر محترم ادبیات فارسی در جمع دانش آموزان و کارکنان مجتمع کراچی به سخنرانی پرداختند و مقاله ای توسط یکی از دانش آموزان در مورد مقام حافظ قرائت گردید.

گزارش کامل مراسم بازگشایی مجتمع


به نام خداوند جان و خرد


   گزارش مراسم بازگشایی مجتمع آموزشی کراچی


در سال تحصیلی  89-1388


را در ادامه مطلب بخوانید.

                                   

ادامه مطلب ...

نام خلیج فارس از کتاب فارسی اول دبستان حذف نشده است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کشور خبر داد: معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش با اعلام این خبر که نام خلیج فارس از کتاب درسی سال اول دبستان حذف نشده و اینکه نقشه منتشر شده در پشت جلد کتاب نقشه رسمی کشور نیست بلکه در داخل کتاب به طور کامل نقشه ایران و خلیج‌فارس منتشر شده است.

ادامه مطلب ...

چگونگی درونی کردن ارزش‌ها در دانش‌آموزان

"ما میراث بزرگ امام خمینی (ره)و همه ارزش‌ها و اصول آن را حفظ خواهیم کرد."

«مقام معظم رهبری»



در تحقیق «آشنایی با روش‌های نهادینه و درونی کردن ارزش‌ها در دانش‌آموزان» از روش کتابخانه‌ای استفاده شد و مقصود از درونی کردن یک امر آن است، که آن جزیی از وجدان شخصی شود و منظور از ارزش‌ها این است که از خوب تا بد یا از مثبت به منفی طبقه‌بندی و درجه بندی گردد، مفید، خواستنی، تحسین کردنی باشد، احتیاجات انسان‌ها را برآورده کند و مورد توجه و احترام باشد و مقصود از درونی کردن ارزش‌ها این است که دانش‌آموزان با طیب خاطر و تمایل درونی آن‌ها را بپذیرند و به آن عمل کنند و در مورد پذیرش و عمل به آن‌ها عواملی مثل ترس از نمره انضباط و… دخالت نداشته باشد.

ادامه مطلب ...

هفت تأثیر منفی موبایل بر سلامت

در سال‌های اخیر، ترس و نگرانی عمومی در مورد پرتوهای ساطع شده از تلفن‌های همراه به طرح نظریه‌های متعددی درباره تأثیّرات این پرتوتابی بر سلامتی منجر شده است. ادعاهایی مثل خطر بالای سرطان مغز یا تولد کودکان آسیب‌دیده از مادران استفاده‌کننده از موبایل، با تحقیقات علمی مردود اعلام شده‌اند و آن‌هایی که نگران کباب شدن مغزهایشان هستند می‌توانند آسوده باشند اما تحقیقات و روش‌های دیگری را که موبایل ممکن است بر سلامتی اثر سوء داشته باشد ـ و احتمالاً نه آن‌طور که شما فکر می‌کنید ـ مطرح کرده‌اند.

 

ادامه مطلب ...