عید سعید غدیر مبارک


باسمه تعالی


مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران در کراچی

عید سعید غدیر را به همه مسلمانان به ویژه عاشقان و شیفتگان ولایت تبریک و تهنیت عرض می نماید.


به همین مناسبت برنامه های متنوعی توسط دانش آموزان مجتمع


آموزشی کراچی در خانه ی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی

 

اجرا گردید.



ادامه مطلب ...

شبکه ملی مدارس ایران (رشد)

شبکه ملی مدارس ایران (رشد)

شبکه جامع آموزشی و پرورشی کشور

پیشرفت در علوم مختلف، فرصت‌های فراوانی را در اختیار بشر قرار داده و میدهد که با استفاده مناسب از آن‌ها می‌تواند شتاب روز افزونی را درعرصه‌های گوناگون علم و عمل تجربه کند. موفقیت در بهره‌گیری از این فرصت‌ها هنگامی به واقعیت خواهد پیوست که جنبه‌های متنوع هر برنامه و حرکت کاملا مورد دقت قرار گرفته و شرایط مختلفی که در جریان اجرای فعالیت‌ها می‌تواند خود را مطرح سازند با ظرافت خاص دیده شوند.

شبکه اینترنت امکان تولید میلیون‌ها صفحه مطلب و استفاده از میلیاردها صفحه دیگر، هم چنین اتصال میلیون‌ها کاربر در سطوح مختلف به آن، فرصت بسیار مغتنمی است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های پنهان و آشکار این فناوری، زمینه‌های...(ادامه مطلب را کلیک کنید.)



ادامه مطلب ...

بازگشت همکاران محترم از سفر معنوی حج

حجکم مقبول و سعیکم مشکورا

خدای را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق انجام حج تمتع و زیارت حرم امن الهی و روضه منوره نبی مکرم اسلام (ص) را نصیب جمعی از همکاران عزیزمان گردانید و با سربلندی این امر مهم انجام پذیرفت.

روز جمعه 22/9/1387 شاهد بازگشت این عزیزان به جمع خودمان بودیم و به همین منظور مراسم استقبال از این حجاج به نحو با شکوهی با حضور تمامی کارکنان مجتمع آموزشی کراچی و سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران به اتفاق خانواده های محترم آنها انجام پذیرفت.

بدان امید که خداوند این زیارت را روزی نصیب تمام آرزومندان بگرداند.

.

عید سعید قربان مبارک باد

مجتمع آموزشی کراچی عید سعید قربان،  

 

حماسه توحیدی حضرت ابراهیم (ع) را   

 

به همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

برتری ارزشیابی تکوینی بر ارزشیابی پایانی (به نقل از نشریه نگاه)

برتری ارزشیابی تکوینی بر ارزشیابی پایانی

فرزانه صدقی

 

هشتاد سال است که مقیاس مورد استفاده‌ی آموزش و پرورش کشور ما، مقیاس فاصله‌ای صفر تا 20 بوده و معلمان نتایج امتحان‌ها را براساس این مقیاس به دانش‌آموزان و والدین بازخورد داده‌اند. اما به دلیل تطبیق نداشتن این نظام ارزشیابی با رویکرد یاددهی و یادگیری، این شیوه در زندگی روزمره‌ی دانش آموزان چندان کاربردی نداشته است. امروزه این روش سنتی دیگر در کشورهای جهان متداول نیست در کشور ما نیز با ابلاغ آیین نامه‌ی جدید امتحانات دانش‌آموزان از سوی رئیس جمهور و تصویب این ماده‌ی قانونی توسط شورای عالی آموزش و پرورش تحول جدی در نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش ایجاد شد به طوری که آیین نامه‌ی جدید امتحانات ...

ادامه مطلب ...

فهرست کتب منبع سؤالات آزمون سراسری سال 1388

فهرست کتب منبع سؤالات آزمون سراسری سال 1388

ادامه مطلب ...