تصاویری به یاد ماندنی از آن عزیز سفر کرده

 

 

 برای مشاهده ی عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب ...

تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)

 

 

 اماما رفتی ولی هرگز از یاد ما نخواهی رفت. 

 

امام، براى ما یک راه و صراط بود، میزان و ملاک بود،اسوه و الگو بود.از این رو، با رفتن او، راهش باقى ماند.گرچه امام، روى در نقاب خاک کشیده است، ولى فرزندان داغدارش، از راه امام و کلام امام، مشعلى افروخته و بر افراشته‏اند، تا راه بشریّت امروز، تیره نماند.     

 

مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران در کراچی ارتحال  جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد را به محضر مقام معظم رهبری و تمام ره پویان انقلاب تسلیت عرض می نماید.  

مقاله ای درباره ی ۱۵ خرداد

روز قیام 15 خرداد 
 

پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است در تاریخ معاصر؛ یادگاری است از پیوند معنوی توده های عظیم مردم کشور ما؛ واکنشی است از احساس عمیق مذهبی ملت ایران؛ نمایشی است ازبه پاخاستن مردمی که می خواستند ظلم و ستم را از بن بر کنند؛ تجسمی است از تاریخ اسلام و درجه ای است برای سنجش فداکاری و از خود گذشتگی انسان هایی که به دنبال آرمان الهی حرکت می کنند. پانزدهم خرداد، روز قیام خونین مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.

ادامه مطلب ...

تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

اللهم صل علی فاطمة وابیها وبعلها وبنیهاوسرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک 
 
 
سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام الله علیها )  
را بر وجود مقدس حضرت امام زمان(عج) و تمامی مسلمین جهان  
تسلیت عرض می نماییم.

تبریک سالروز آزادی خرمشهر

 

 خرمشهر را خدا آزاد کرد.  حضرت امام خمینی (ره)

 

 

سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی و یکایک رزمندگان دلیر آن دوران تبریک عرض می نماییم  و یاد شهیدان والامقام عملیات بزرگ و ماندگار آزاد سازی این شهر را گرامی می داریم.