برگزاری مراسم بزرگداشت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)

به نام خدا


 سالروز میلاد پربرکت پیامبر رحمت و رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص)

و ششمین ستاره ی آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)

بر همه ی مسلمانان مبارک باد


به همین مناسبت مراسم باشکوهی در مجتمع کراچی برگزار گردید.  در این مراسم برنامه های زیبایی از جمله قرائت قرآن، سخنرانی،مداحی، تواشیح، سرود، شعر، دکلمه و  اهدای جوایز شاگرد اول های امتحانات نوبت اول،برگزیدگان مسابقات علمی و نفرات برتر مسابقه ی قرآنی به زبان انگلیسی اجرا گردید.










برگزاری جشن تکلیف

به نام خدا


جشن تکلیف دانش آموزان پایه ی سوم ابتدایی در محل نمازخانه ی مجتمع

با شرکت معلمان، دانش آموزان، والدین محترم و امام جماعت مجتمع

برگزار گردید.







بازدید آقای بهرام نژاد و آقای الهویی

بسمه تعالی

ریاست محترم حراست سازمان مشارکت های مردمی و  مدارس غیرانتفاعی کشور جناب آقای بهرام نژاد ، معاونت محترم دفتر مدارس خارج از کشور جناب آقای الهویی و سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند جناب آقای خرازانی به اتفاق معاونین در جمع دبیران و آموزگاران زحمتکش مجتمع کراچی حضور یافتند.


در این محفل گرم و صمیمی، سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند جناب آقای خرازانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان ارجمند موقعیت و جایگاه مجتمع کراچی در شبه قاره هند را یادآور شدند. سپس مدیریت محترم مجتمع جناب آقای محمدی گزارش مفصلی از فعالیت های انجام شده در مجتمع در زمینه های آموزشی و پرورشی و همچنین شاداب سازی محیط مجتمع و تعمیرات و بازسازی آن ارائه نمودند. هر یک از دبیران و آموزگاران مجتمع نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره مسایل تدریس در خارج از کشور پرداختند.

ریاست محترم حراست سازمان مشارکت های مردمی و  مدارس غیرانتفاعی کشور جناب آقای بهرام نژاد با یادآوری مسئولیت ها و رسالت مهم آموزشی و فرهنگی، رعایت نکات ارزشمندی را در خارج از کشور توصیه نمودند.


معاونت محترم دفتر مدارس خارج از کشور جناب آقای الهویی ضمن ابلاغ سلام جناب آقای قاسمی به تک تک همکاران محترم، گزارشی از نحوه پی گیری مشکلات همکاران را ارائه نمودند.





افتتاح سایت کامپیوتر مجتمع

به نام خدا

      با الطاف الهی و همت مدیریت محترم و دبیران مجتمع، در آستانه ی میلاد پربرکت خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص)، سایت کامپیوتر مجتمع با حضور سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در کراچی جناب آقای محمد زمانی ، ریاست محترم حراست سازمان مشارکت های مردمی و  مدارس غیرانتفاعی کشور جناب آقای بهرام نژاد ، معاونت محترم دفتر مدارس خارج از کشور جناب آقای الهویی و سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند جناب آقای خرازانی افتتاح گردید.


این سایت مجهز به 7 دستگاه رایانه است و بصورت شبکه و متصل به اینترنت آماده خدمت رسانی به دانش آموزان عزیز مجتمع می باشد.











جلسه ی اعضای انجمن اولیاء و مربیان

جلسه ی اعضای انجمن اولیاء و مربیان مجتمع ساعت ۵ عصر مورخ ۱۳۸۷/۱۲/۱۳ در محل دفتر آموزشگاه تشکیل گردید. در این جلسه مدیریت محترم مجتمع جناب آقای محمدی گزارش مفصلی از فعالیت های انجام گرفته در مجتمع را در سه بخش مالی ، آموزشی و فرهنگی و پرورشی در حضور اعضای محترم انجمن ارائه نمودند. در بخش مالی، گزارشی از جمع آوری شهریه ها ارائه گردید و در خصوص اخذ شهریه راهکارهای لازم پیشنهاد گردید. در مورد فعالیت های علمی، آموزشی، فرهنگی و پرورشی نیز گزارش مبسوطی ارائه شد.



معرفی کتابهای دینی و مذهبی

به نام خدا


با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد


مجموعه کتاب های ارزشمند دینی و اسلامی در کتابخانه الکترونیکی زیر آمده است. علاقمندان می توانند با مراجعه به این کتابخانه از امکانات آن استفاده نمایند.


روی عنوان زیر کلیک نمایید.


کتابخانه الکترونیکی امام علی (ع)