بازدید آقای بهرام نژاد و آقای الهویی

بسمه تعالی

ریاست محترم حراست سازمان مشارکت های مردمی و  مدارس غیرانتفاعی کشور جناب آقای بهرام نژاد ، معاونت محترم دفتر مدارس خارج از کشور جناب آقای الهویی و سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند جناب آقای خرازانی به اتفاق معاونین در جمع دبیران و آموزگاران زحمتکش مجتمع کراچی حضور یافتند.


در این محفل گرم و صمیمی، سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند جناب آقای خرازانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان ارجمند موقعیت و جایگاه مجتمع کراچی در شبه قاره هند را یادآور شدند. سپس مدیریت محترم مجتمع جناب آقای محمدی گزارش مفصلی از فعالیت های انجام شده در مجتمع در زمینه های آموزشی و پرورشی و همچنین شاداب سازی محیط مجتمع و تعمیرات و بازسازی آن ارائه نمودند. هر یک از دبیران و آموزگاران مجتمع نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره مسایل تدریس در خارج از کشور پرداختند.

ریاست محترم حراست سازمان مشارکت های مردمی و  مدارس غیرانتفاعی کشور جناب آقای بهرام نژاد با یادآوری مسئولیت ها و رسالت مهم آموزشی و فرهنگی، رعایت نکات ارزشمندی را در خارج از کشور توصیه نمودند.


معاونت محترم دفتر مدارس خارج از کشور جناب آقای الهویی ضمن ابلاغ سلام جناب آقای قاسمی به تک تک همکاران محترم، گزارشی از نحوه پی گیری مشکلات همکاران را ارائه نمودند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد