برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی

انتخابات شورای دانش آموزی با شرکت پرشور دانش آموزان مقاطع مختلف مجتمع 

 

در روز یک شنبه مورخ  ۱۳۸۸/۹/۱برگزار گردید. در این مراسم باشکوه با تمهیدات 

 

انجام شده، دانش آموزان دختر و پسر بطور جداگانه در محل های تعیین شده حاضر  

 

شدند و درکمال آرامش و با شور و حال وصف ناشدنی از آنها رای گیری گردید. 

 

نتایج شمارش آراء بلافاصله پس از اتمام رای گیری توسط مسولان برگزاری  

 

انتخابات آماده گردید و به شرح زیر اعلام می گردد: 

 

پسران: 

 

1- سعید آریاپور

2- محمد حسین همتیان

3- دارا دالوندی

4-  پوریا توانا

 

دختران: 

 

1- زهرا اسلامی    

2- زهرا تقی زاده  

3- بیتا توانا             

4- مهسا سبزواری

 

با آرزوی موفقیت برای اعضای شورای دانش آموزی در انجام وظایف محوله  

 

برای مشاهده ی تصاویر انتخابات به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

  



























نظرات 7 + ارسال نظر
محمد کمیل یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام. تا جایی که من یادم می آد دارا سوم و توانا چهارم شد.

دارا دالوندی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://newsofcomputer.blogfa.com

سلام
بله خدا را شکر مراسم با آرامش کامل انجام شد و
کاندید د های منتخب و شایسته با آرای دانش آموزان انتخاب شدند!!!
و من صمیمانه به اعضای شورا تبریک عرض میکنم به خصوص در پسران شوراء نفر چهارم که من خودم طرفدار اصلی اش هستم
به امید روز هایی بهتر و زیباتر

مهساسبزواری دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

سلام!
واقعا مراسم با شکوهی بود و البته بین دانش آموزان شور و هیجان باور نکردنی بود!
البته من از این که رای آوردم خوش حال هستم و از کسانی که به من رای دادند واقعا ممنونم !
مدیر محترم آقای محمدی ودیگر معلمان گرامی واقعا برای این رای گیری زحمت فراوان کشیدند
با تشکر

لاکهانی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

با سلام
اینجانب با نظر آقای کاشفی موافقم..
لطفا تجدید نظر کنید..

زهرا لاکهانی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام!
انتخابات خوب بود.کاش من نیز اتخاب می شودم بهتر بود.

بیتا توانا جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام .
من از آقای محمدی تشکر می کنم که چنین مراسم باشکوهی را در بین دانش آموزان قرار دادند.
همچنین از معلمان و دانش آموزان هم به خاطر آرایشان تشکر میکنم و بسیار خوش حال هستم که یکی از اعضای شورای دانش آموزی شده ام.باز هم از دانش آموزان تشکر می کنم که به من رای دادند.

جوجه و زی زی گولو چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

ممنون که به ما رای دادین
.
.
.
.
ما خوش حالیم که عضو شورا شدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد