معرفی مجتمع

معرفی  مجتمع :

مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران در کشور پاکستان و در بندر زیبای کراچی با قریب به 30 سال فعالیت علمی و آموزشی جزء یکی از با سابقه ترین مراکز آموزشی در شبه قاره هند و پاکستان است که به امر آموزش و پرورش فرزندان کارکنان نهادها ونمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ، ایرانیان مقیم و همچنین دانش آموزان علاقمند ازسایر کشورها مشغول می باشد.

این مجتمع در تمامی مقاطع و دوره های تحصیلی پذیرای دانش آموزان بوده و در حال حاضر در مقطع پیش دبستانی ابتدایی راهنمایی متوسطه (در رشته های تجربی ، ریاضی فیزیک ، انسانی)وپیش دانشگاهی ( در رشته های تجربی ، ریاضی فیزیک )با برگزاری کلاسهای حضوری با بیش از 130 نفر دانش آموز مشغول به فعالیت می باشد.

این مجتمع درمنطقه کلیفتن یکی اززیباترین مناطق کراچی واقع شده و با حضور آموزگاران و دبیرانی مجرب و متخصص به امر آموزش و پرورش مشغول می باشد.

همچنین دارای آزمایشگاههای مجزا در دروس فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی ، کارگاه حرفه و فن ، اتاق سمعی و بصری ، اتاق ویژه آموزش ریاضی ، سایت کامپیوتر و اینترنت ، نمازخانه و کتابخانه ای با بیش از 3000 جلد کتاب می باشد که بخش آموزش تئوری را با  آموزش عملی پیوند زده و به تناسب مقاطع مختلف از آنها استفاده ی ویژه  به عمل می آید.



نظرات 2 + ارسال نظر
احمدزاده سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

خیلی خوباست ولی چند عکس هم قرار بدهید

با سلام و سپاس
ان شاء الله در آینده این کار انجام خواهد شد.

دانش روز جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ

یاد باد آن روزگاران یاد باد!
دنیا خیلی کوچک است
هیچ وقت نمی توان تعیین کرد برایت چه در نظر گرفته
به هر حال این ایام را تسلیت می گویم.
موفق باشید
دانش آموز مدرسه ی کراچی

توکل بر خدا

ما هم این ایام سوگواری را به همه ی شیفتگان حضرتش تسلیت عرض می نماییم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد